Sunday, November 7, 2010

exam dah lepas,RESULT?

Nov 8 2010
9:21 am

Alhamdulillah.syukur kpd Allah.Aku dah habis exam.Naik bus pukul 930 malam semalam sampai pukul 6 pagi kat kedah dari seremban.lama kan?Tapi syukurlah kali ni aku tak terlajak macam nak balik waktu raya dulu.ingat nak berhenti kat sungai petani tgk2 dah nak sampai kat alor setar.tertidur punye pasal.naseb baik mak bapak aku nak amik.aku sekarang takdelah minat sgt nak buat blog sbb aku tahu nak cite ape.nak letak2 gambar apetah lagi.aku tak serajin korang.sori.hoho.aku buat ni pon sbb ade org tuh suh buat.

sekarang balik rumah dah best.dulu pon best jugak.tapi tak sebest sekarang.sbb dulu internet main connect2 wayar je.skrg gune wireless.terdaftar secara tak sengaja.ingatkan still connect gune wayar cam biasa.haha.baguslah.terdaftar2 tuh dapatla pulak notebook free.yang nilah aku nak.so kirenye bile balik cuti ni setiap satu adik beradik kami akan bertapa di dalam umah memanfaatkan kegunaan intenet semanfaatya.setiap satu ada laptop.yg notebook tuh bagi kat adik yg umur 11 tahun tu ha.jelesnya.dia waktu kecik2 ni sume dapat rasa.aku waktu2 kecik dulu jgn harapla.yela.teknologi tak secanggih sekarang.

aku nak cite byk2 pon aku takde mood.sbb ape?sebabbb kan aku dah habis exam.aku tetibe rasa tak sedap hati dgn ape yg aku jawab.especially genetic.yg lain tuh bolehla sbb dah buat past year kan,tapi tak semestinya betul.genetic aku careless.careless kalau dari atas dah tentulah dia effect yg bawah kan.so habis r markah aku,tuh baru satu soalan.tak main lagi soalan yg lain2 tuh.tahu mmg tahu tp sbb careless.so,sekarang aku tak patot nak happy sgt.nak happy je teringat genetic.bukan main hebat lagi soalan dia.maybe nak kata aku ni study last minute pon boleh jugak kot.banyak main pon agk ar.hadoyai.macam2 la sekarang.so aku tahu nak cakap kat sape.cite kat kawan2 diorang kate " Alaaa...kau tuh cakap je skang tup2 tgk result hebat dari kitorang".Masalahnye aku yg jawab bukan korg.aku yg jawab kertas aku sendiri.kite tgk jela kesudahannya nanti.
-xde mood