Tuesday, August 10, 2010

siot kau king


Terima kasihla kepada Raja Nur Izzati atas perkongsian cerita anda pasal member merangkap roomate anda yang lekat gambar senior salam perantau dekat locker tuh.bila kau cite baru aku teringat dia sapa.pelik betolla.ade ke patot lekat dekat locker.dengar kate dekat matrik pon die lekat jugak.
(masalahnye senior yang same)..


hihi.esok puasa.kedatanganmu dinanti,pemergianmu ditangisi.
aku tak sabar2 dah nak tgk salam perantau nih..kot2 la kan ade gambar2 senior yang mencuit hati menikam sanubari masuk.(mampos kau la yani)..aku rasa aku patot buang banyak number dah kot..contohnye macam anda kingkong,marni,sarah ainaa,shana,wati eh bukan haisyh ramailah...takkan aku nak simpan number yg bakal expired.makin sikitlah list dalam hp aku nih..

aku bakal balik rumah seminggu awal sebelum raya..BESTNYERR!!!
boleh tolong2 mak buat kuih raya(tolong ke?),pergi bazar ramadhan same2,sahur ngan bukak puasa same2,tgk jejak rasul same2,main mercun ngan adik same2,dan wallahualam.kirenye musim raya ni aku cuti 2 minggu lah.seminggu sebelum dan selepas.terbaik!(bengong,puasa tak mula lagi dah pikir raya giler)